در كل اینترنت
در این سایت

لینك دوستان

مرجع خبري رئال مادريد : اسپرانزا آخيره ، رئيس شوراي شهر مادريد ، در روز دوشنبه ، از تمامي تيم ، مربيان و مديران رئال مادريد ، خواست كه سال بعد به پيروزي هاي بيشتري برسند و جامهاي بيشتري را به مقر اين شورا ببرند . 
رئيس شوراي شهر مادريد ، باز هم اين فرصت را داشت تا موفقيت هاي ورزشي تيم شهرش را جشن بگيرد . او چند روز پيش ، ميزبان جام ليگ اروپاي اتلتيكو مادريد بود و حالا اين فرصت را داشت تا لاليگاي رئال مادريد را جشن بگيرد . 
او در سخنراني اش ، به تمامي اعضاي رئال مادريد تبريك گفت . فلورنتينو و خوزه مورينيو به همراه تيم ، در اين مراسم حاضر بودند . خديرا و اوزيل ، كمي ديرتر از بقيه به مراسم رسيدند . 
آخيره گفت :" امسال ، واقعيت اين است كه شما به خوبي به انتظارات ما پاسخ داديد . كاري كه كرديد ، درخشش بسياري را داشت . فقط مي خواهم به شما تبريك بگويم . به فلورنتينو پرز به عنوان مدير و تمامي مسئولان و كارمندان باشگاه تبريك مي گويم . همين طور به كادر فني كه به كاپيتاني خوزه مورينيو ، ليدر فوتبال جهان است و بازيكناني كه با توانايي هايشان توانستند كه هر يكشنبه در لاليگا برنده باشند . " 
او كه نشان يادبودي هم از فلورنتينو پرز دريافت كرد ادامه داد :" در آگوست ، شما سوپركاپ اسپانيا را بايد ببريد . فتوحات بيشتر ، جامهاي بيشتر و حضور بيشتري در خيابان سول را براي فصل بعد از شما مي خواهيم . اميدوارم كه اين خيابان را خانه تان بدانيد . لاليگا مبارك . به خاطر بازي خوب و گلهاي خوبتان . اين را به تمامي مادريديسها ، اسپانيايي ها و علاقمندان به فوتبال در سرتاسر جهان تبريك مي گويم . " 


X