در كل اینترنت
در این سایت

لینك دوستان

مرجع خبري رئال مادريد : يكشنبه شب ، رئال مادريد آخرين بازي رسمي فصلش را در برنابئو ، مقابل مايوركا انجام مي دهد . رئال در صورت پيروزي مي تواند به صد امتياز برسد و ركورد تاريخ لاليگا را بشكند . اتفاقي كه مي تواند محتمل باشد چرا كه در سالهاي اخير ، رئال در آخرين بازيهاي لاليگا در خانه ، ناكام نبوده است . 
آمار مي گويند كه رئال مادريد از فصل 09-2008 در بازي آخر لاليگا نباخته است . در آن فصل و با خوانده راموس ، رئال 2-1 در ال سادار باخت كه هيگوائين تك گل تيمش را زد . از آن به بعد ، رئال در دو دوره اخير در بازيهاي اخيرش در لاليگا شكست نخورد . در فصل 10-2009 ، رئال مادريد مقابل مالاگا به تساوي 1-1 رسيد كه آخرين بازي پلگريني در رئال بود . 
رئال مادريد در فصل 06-2005 هم در هفته آخر ، با نتيجه 3-4 در پيزخوان باخت كه بكام دبل كرد و زيدان هم گلزني كرد . رئال در فصل 07-2006 ، مايوركا را 3-1 شكست و در فصل 08-2007 هم با نتيجه 5-2 به لوانته پيروز شد . فصل قبل هم تيم مورينيو ، با نتيجه 8-1 در بازي آخرش ، توانست كه آلمريا را شكست دهد . 
آخرين شكست خانگي رئال در هفته آخر ، به فصل 04-2003 مي رود كه رئال با نتيجه 1-4 در برنابئو به سوسيه داد باخت . اين بازي به زمان مربيگري كي روش بر مي گردد كه رئال مادريد ، يكي از بدترين فصل هاي تاريخش را داشت و پنج شكست پياپي را در لاليگا تجربه كرد . رئال پس از آن ، هشت سال است كه در هفته هاي آخر در خانه نباخته است . 


X