در كل اینترنت
در این سایت

لینك دوستان

معماي دفاع راست - [ اخبار ]
ارسال شده توسط FFOOSSAA در ساعت 23

مرجع خبري رئال مادريد : خريد دفاع راست ، همچنان يك سرگيجه براي رئال مادريد است . پيدا كردن يك بازيكن ايده آل ، به ندرت براي باشگاه تا اين حد مشكل ساز شده بود . روي ميز ، گزارشاتي از گزينه هاي مختلف وجود دارند اما هيچ كدام نتوانسته اند كه به طور كامل ، مورينيو را راضي كنند . هر كدام مشكلاتي دارند و رئال مادريد هيچ كدام را انتخاب نكرده است . مربي پرتغالي ، يك دفاع راست فيكس مي خواهد . 
در مورد خريد ، گزينه هاي زيادي وجود دارند اما اكثرشان ويژگي هايشان در حد آربلواست . مشكل اين است كه مورينيو ، يك گزينه عالي مي خواهد . يك دفاع راستي كه هم در دفاع خوب باشد و هم در حمله . در حقيقت بايد گفت كه مربي رئال مادريد ، "يك مايكون " مي خواهد . 
در حال حاضر ، سه ستاره بزرگ در فوتبال جهان در پست دفاع راست وجود دارند . به دلايل مختلف ، خريد هر كدام از آنها غيرممكن است . خود مايكون ، حتي سايه اي از آن بازيكني نيست كه مورينيو زماني از او به عنوان هدف اولش در رئال مادريد ياد مي كرد . دو فصل بد داشته و در ماه ژولاي به 31 سال مي رسد . عملكردش در اين فصل ، ترديدهاي زيادي را پديد آورده است . مورينيو هم از او ناراحت است كه به خاطر پول ، حاضر نشده بود كه به رئال مادريد بيايد . 
دو گزينه ديگر هم لام و آلوس هستند . مدافع بايرن ، يك ستاره ديگر است اما خروجش از مونيخ ، غيرممكن است . در مورد آلوس هم با اين كه گفته مي شود به زودي از بارسا مي رود اما هيچ كس دوست ندارد كه او را در رئال ببيند . بعد از اين مثلث ستاره ها ، گزينه هايي نظير ميكا ريچاردز ، مدافع سيتي مطرح مي شوند . خريد او هم ممكن نيست . ايوانوويچ از چلسي هم هست اما باز هم امكانش نيست . 
جدا از اين گروه كه بهترين ها هستند ، مورينيو نمي تواند بازيكن ايده آلي پيدا كند . اگر سال گذشته ، گزينه اصليش براي دفاع چپ را كوئنت رائو تعيين كرد ، حالا نمي داند كه چه كسي را براي رقابت با آربلوا مي تواند به خدمت بگيرد . 
مورينيو ، يك مدافع كناري چند كاره مي خواهد كه هم خوب دفاع كند و هم در حملات حاضر باشد . آربلوا در كارهاي تدافعي ، قابل اتكاست اما مربي پرتغالي مي خواهد كه با خريد يك مدافع كامل ، مشكلش را براي هميشه حل كند . 
اين مشكلي است كه در تابستان گذشته هم با آن دست و پنجه نرم مي كرد و در نهايت آن را حل كرد . مارسلو شايد بهترين دفاع چپ جهان در كارهاي هجومي باشد اما در كارهاي تدافعي دچار مشكلاتي است . پس كوئنت رائو آمد كه تقريبا در تمامي بازيهاي مهم فصل حاضر بود . 
آخرين نامي كه مطرح شده ، لوكاس پيش چك ، بازيكن لهستاني بورسيا دورتموند است . بازيكني است كه در كارهاي تهاجمي ، بيشتر شركت مي كند . سبك بازي او ، به خوانفران در اتلتيكو شباهت دارد و هر كدام از حركاتش زهردار هستند . اما در كارهاي تدافعي ، مشكل دارد . 
ديگر گزينه هايي كه مطرح هستند هم شرايطي مشابه پيش چك دارند و يك جاي كارشان مي لنگد . در حقيقت ، توقعات مورينيو به حدي است كه نمي تواند گزينه ايده آلي پيدا كند . مربي اعتقاد دارد كه با بازيكني نظير مايكون مي تواند موفق باشد . بازيكن برزيلي ، يكي از كليدهاي سه جامه شدنش با اينتر بود . 
گزينه ي ديگري كه مي تواند مطرح باشد ، آكادمي است اما مربي به آن اعتقادي ندارد . گزارشاتي كه از كارواخال مي رسند ، خيلي مثبت هستند اما مورينيو يك بازيكن فيكس مي خواهد ، نه فقط يك نيمكت نشين . 


X