در كل اینترنت
در این سایت

لینك دوستان

مرجع خبري رئال مادريد : كاستيا آماده جهش به دسته دوم است . پس از پنج سال حضور در دسته سه ، آنها براي دومين سال پياپي به پلي آف مي رسند آن هم با يك هدف : صعود . تيم آكادمي رئال مي خواهد به دسته دوم برسد تا در آن جا با بارسلوناي بي ، حريف ديرينه ديدار كند . 
كاستيا در طول فصل تيم باثباتي بود كه به راحتي روي پاي خودش ايستاد . آنها قواي تهاجمي فوق العاده اي داشتند و در كارهاي تدافعي هم منظم كار مي كردند . 
يكي از عوامل اصلي رسيدن كاستيا به پلي آف ، آلبرتو توريل بود . پارسال جاي آلخاندرو منندز را در ميانه فصل گرفت كه پس از روند پيروزي هاي متمادي ، كاستيا را از قعر جدول به پلي آف رساند . اما تيمش توسط آلكويانو كه تيمي با تجربه تر بود ، اوت شد . 
كاستيا ، يكي از بخت هاي اصلي صعود است . آنها سال گذشته تجربيات خوبي كسب كرده اند و امسال مقابل تيمهاي سرشناسي نظير تنه ريف و اوويدو ، به خوبي واكنش نشان دادند . آنها در همه خطوط داراي انسجام هستند . 
درون دروازه ، مخياس و خسوس دو دروازه بان خوب هستند . در كناره هاي خط دفاع ، كارواخال و كاسادو بازي مي كنند . اولي مي تواند در پست بال راست هم بازي كند و توان بدني قابل توجهي دارد . در وسط خط دفاع ، ناچو فيكس است و ايوان ، پابلو خيل و پدرو مندس زوجهايش هستند . 
در خط هافبك نيز الكس فيكس است . او بازيكني سختكوش و جنگندگنده است كه بازيخواني خوبي دارد . ماندي و عمر در كنارش در ابتداي فصل قرار مي گرفتند اما پيوستن موسكرا باعث شد كه خيال تيم ، بابت ميانه زمين و بازيسازي راحت شود . 
در ساختار تهاجمي ، خوسلو با 19 گل زده آقاي گل تيم و گروه است . اما خسه ، موراتا و خوانفران هم هر كدام مي توانند به خوبي گل بزنند و پاس گل دهند . كاستيا، گلزن ترين تيم دسته سوم با 72 گل زده است . 


X