در كل اینترنت
در این سایت

لینك دوستان

فروش ها ، دغدغه اصلي باشگاه - [ اخبار ]
ارسال شده توسط FFOOSSAA در ساعت 23

مرجع خبري رئال مادريد : مورينيو مطمئن است كه چند نفر به تيم اضافه مي شوند . اخيرا گفته بود :" ما دو خريد براي تقويت گروه خواهيم داشت " اما نمي داند كه چند نفر مي روند . او البته برخي از كساني كه نمي روند را هم مي شناسد و مثلا مي گويد :" هيگوائين و شاهين نمي روند . " اما بازيكناني هستند كه آينده شان براي فصل بعد نامشخص است . 
باز هم در اين تابستان ، مسئله فروش بازيكنان تبديل به يك سرگيجه شده است . رئال مادريد به دنبال حل كردن كار كساني است كه آنها را نمي خواهد و مي خواهد هر چه زودتر آنها را بفروشند . بازيكنان ديگري هم هستند كه خودشان مي خواهند بروند . اين دو شرايط متفاوت ، برنامه ريزي براي فصل بعد را تعيين مي كنند . 
در اين گروه ، آنهايي كه خودشان مي خواهند بروند آدان و آلبيول هستند . دروازه بان رئال اعتقاد دارد كه دورانش در باشگاه تمام شده و با توجه به اين كه به زودي 25 ساله مي شود ، بايد در باشگاهي باشد كه بيشتر بازي كند . شرايطش مثل ديگو لوپز است . مورينيو با اين قضيه مشكل دارد چرا كه مي داند رفتن آدان باعث مي شود كه يك خريد به سبدش اضافه شود . حتي حاضر شده كه به اين بازيكن قول بدهد كه در كوپا از ابتدا تا پايان فيكس شود . از سويي باشگاه هم حاضر نيست كه اين بازيكن را ارزان بفروشد و برايش حداقل دو ميليون يورو مي خواهد . 
در مورد آلبيول هم همين طور است . مورينيو مشكلي براي ماندنش ندارد چرا كه حرفه اي گري و تعصب وي را مي پسندد اما اين دروازه بان نمي خواهد يك فصل ديگر را از دست بدهد . اين بازيكن ، از دست دادن احتمالي يورو را براي خودش سنگين مي داند و به فكر رفتن است . وكيلش قرار است كه به زودي با مسئولان رئال ديدار كند .
در اين مورد ، قيمت بازيكن مي تواند مسئله ساز باشد . آلبيول سه سال پيش 15 ميليون يورو براي باشگاه آب خورد و رئال مي خواهد بيشتر پولي كه برايش صرف كرده را برگرداند . از سويي باشگاه مي خواهد با پولي كه از فروشش بدست مي آيد يك بازيكن بخرد چرا كه براي ذخيره راموس و په په ، فقط واران در تيم است . 
معماي كاكا
در ميان ليست بازيكناني كه در فروشي هستند ، كاكا صدرنشين است . باشگاه به دنبال راهي براي بيرون كردن بازيكن برزيلي است اما بدون حركتي عجيب . اگر پيشنهاد خوبي وجود داشته باشد مورد بررسي قرار مي گيرد ، در غير اين صورت مي ماند . اين بازيكن يك ذخيره گرانقيمت است اما از سويي با وجود نيمكت نشيني ، لب به اعتراض نمي گشايد . از سويي ديگر ، در صورت رفتنش رئال بايد به دنبال يك خريد جديد باشد چرا كه به جز كريستيانو ، اوزيل و دي ماريا ، روي نيمكت فقط كايخون وجود خواهد داشت . 
رفتن كاكا ، معامله ايست كه باشگاه سعي مي كند در موردش سعي مي كند محدود باشد . اين بازيكن با هواداران ميانه خوبي ندارد اما اميدش براي موفقيت را از دست نداده است . از سويي ديگر بايد در نظر داشت كه كاكا در روياي جام جهاني برزيل است و اگر مورينيو به او فرصت ندهد ، به اين مسابقات نمي رسد . 
اين بازيكن منتظر مورينيوست تا با او در مورد آينده اش مذاكره كند . بي ترديد باشگاه به كمتر از 25 ميليون يورو راضي به فروش كاكا نخواهد شد . در اين راه ، پي اس جي مي تواند تنها راه باشد . 
مسئله لاس هم يك سرگيجه است .در حالي كه در تابستان گذشته هم شرايط مشكلي داشت و كل فصل را مي خواست برود و در تورهاي چين و آمريكا غايب بود ، در لحظه آخر و در حالي رئال و تاتنهام به توافق رسيده بودند ، تصميم به ماندن گرفت . 
حالا يك سال از قراردادش باقي مانده است . پارسال ، مورينيو او را بازيكني موثر مي دانست اما مربي پرتغالي امسال حتي نگاهش هم نمي كند . بازيكن فرانسوي پاسخ اعتماد مورينيو را به بدترين شكل داد تا مربي او را از ليست هايش خط بزند . مربي از اين نخواستن هاي بازيكن فرانسوي خسته شده است . مشكل اين است كه خود لاس نمي خواهد برود . او ترجيح مي دهد كه يك سال باقيمانده از قراردادش را بماند و در سال 2013 آزاد شود . رفتنش از رئال مشكل است چرا كه باشگاه بعيد است بتواند 24 ميليوني كه برايش پرداخت را جبران كند . 
مورد جالب ديگر ، آلتين توپ است . بازيكن تركيه اي به طور رايگان آمد اما دستمزدش بالا بود و عملكردض چنگي به دل نمي زد . مورينيو به تجربه و چندپسته بودنش مي خواست اعتماد كند اما به نتيجه نرسيد . بدين ترتيب باشگاه مي خواهد هر پيشنهادي براي آلتين توپ آمد را بپذيرد و جايش از بازيكناني از اكادمي استفاده كند . چرا كه تجربياتي مثبت نظير گرانرو و كايخون وجود داشتند . 
در پايان ، مسئله كارواليو مطرح است . مورينيو گفت كه تا سال 2013 قراردادش تمديد شده اما باشگاه اعتقاد دارد كه آن حرف را نمي توان به طور رسمي پذيرفت . 


X