در كل اینترنت
در این سایت

لینك دوستان

مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادريد فعلي ، انسجام ذهني فوق العاده اي دارد . بازي شنبه در لوس كارمنس ، نشانه اي از اين اتفاق است . در حالي كه تا دقيقه 76 ، ميزبان با گل خارا پيش بود اما رئال توانست نهمين بازگشت فصلش را ثبت كند و ركورد تاريخ لاليگا را بشكند . تا به امروز ، تنها رئال مادريد كاپلو در فصل 97-1996 و دپورتيووي 03-2002 با هشت بازگشت رسيده بودند . 
رئال مادريد مورينيو ، نه بار كه سه بارش در لحظاتي كليدي بودند ، اين نتايج را برگردانده است . اولي 2-1 در سن مويكس بود . در 14 ژانويه ، تيم كه در تب تعطيلات بود با وجود پيروزي 5-1 مقابل گرانادا ، در كوپا مقابل مالاگا ترديدهايي نشان داده بود . مقابل مايوركا ، تيم مورينيو در دقيقه 83 و با گل كايخون برنده شد تا فاصله پنج امتيازي با بارسا را حفظ كند . 
برخي ديگر ، نمايش ويامارين را به خوبي به ياد دارند . تيم مل ، توانسته بود كه به نتيجه غيرمنتظره 2-2 برسد اما رئال مادريد در لحظات آخر با گل كليدي كريستيانو نجات يافت تا فاصله ده امتيازي با بارسا بدست آيد .
قبل از گرانادا هم بازگشت هايي صورت گرفته بود . مثل برد 3-1 مقابل اسپورتينگ . پنالتي راموس باعث شد كه تيم كلمنته در برنابئو پيش بيافتد اما كريتسيانو با عملكردي عالي ، تيم را به آرامش رساند . 


X