در كل اینترنت
در این سایت

لینك دوستان

مرجع خبري رئال مادريد :نتيجه اي كه فلورنتينو و مورينيو پس از بررسي شرايط هيگوائين به عنوان يكي از موثر ترين و سودرسان ترين مهاجمان سال هاي اخير رئال مادريد گرفتند ، اين است كه اين مهاجم فروشي نيست و اين را به بازيكن هم گفته اند . هيگوائين دست نيافتني است . 
مسئولان رئال متفق القول هستند :" هيگوائين لاليگاهاي بيشتري به ما خواهد داد . " بررسي ها مشخص است . نگاهي به مهاجمان اخير تيم ، نشان مي دهد كه فقط ال پيپيتاست كه در لاليگاها قش داشته است . در حقيقت در حالي كه رائول شش لاليگا برد و از رئال رفت ، بازيكن آرژانتيني حالا سومين لاليگايش را كسب كرده است . 
آسان نيست كه بتوان مهاجمي را پيدا كرد كه همچون هيگوائين به سادگي با فشارها كنار بيايد و هماهنگ شود . علاوه بر اين ، ال پيپيتا در زماني كه نيمكت نشين مي شود هم رفتارش ستودني است . رئال مادريد ، سالها تلاش كرد كه مهاجمان بزرگي را بخرد اما هيچ كدام از آنها به اندازه هيگوائين به لاليگا نرسيدند . 
از زمان هوگو سانچز و بوتراگوئنو به بعد ، مهاجمان سرشماري به رئال آمدند و فقط رائول توانست كه به درخشش بزرگي برسد و برود . زامورانو ، شوكر و مياتوويچ به يك لاليگا رسيدند . مورينتس ، نيستلروي و رونالدو نازاريوي برزيلي دو تا . اين سه لاليگا را بايد به كوپا دل ري و سوپركاپ اسپانيا هم اضافه كرد . 
در اين مدت ، مهاجماني نظير اوون ، آنلكا و هونته لار در رئال بودند و ناكام ماندند . هيگوائين اما يك كشف بزرگ بود و حالا در سن 24 سالگي ، نمي توان مهاجمي را بهتر از او پيدا كرد كه بتواند اين قدر سريع هماهنگ شود . 
در اين فصل ، 22 گل لاليگايي زده و هنوز يك فصل ديگر مانده است . در صورت گلزني مقابل مايوركا مي تواند با ركورد 23 گل رونالدو نازاريو در فصل 03-2002 برابري كند . 
هيگوائين در روزهاي اخير ، حمايت مدير ، اعضاي كادر فني ، هم تيمي ها و كارمندان باشگاه را حس كرده است . در حقيقت در سيبلس هم تمام بازيكنان پيراهنش را امضا كردند تا فكر رفتن را از سرش بيرون كنند . 
از سويي قرار است كه دستمزد هيگوائين هم رو به افزايش باشد . او سالي 3.5 ميليون يورو دستمزد مي گيرد كه 1.5 ميليون كمتر از بنزماست اما باشگاه آن را بررسي مي كند .


X