در كل اینترنت
در این سایت

لینك دوستان

وقتي والدانو بارسايي مي شود ! - [ اخبار ]
ارسال شده توسط FFOOSSAA در ساعت 11

مرجع خبري رئال مادريد : خورخه والدانو ، مدير ، مربي و بازيكن سابق رئال مادريد به تمجيد از بارسلونا پرداخت . اين بازيكن كه به نظر مي رسد همچنان از مورينيو دلگير است ، حالا به اردوگاه دشمن پناه آورده است . وي در صحبتهاي عجيب گفت :" تمجيد نكردن از بارسلونا ، چيپ است . از زماني كه فوتبال ديدن را شروع كردم ، چيزي به زيبايي ، سخاوت و سردمداري فوتبال بارسا نديدم . آنها از نظر برنامه ريزي هم در سطح بالايي هستند . بارسا هميشه به يك شكل بازي مي كند . " 
والدانو در مصاحبه با روزنامه تيس اسپورتز از آرژانتين سپس از بارسلونا تمجيد كرد :" هر كس كه مي برد اشباع مي شود اما گوارديولا به خوبي با ايجاد تنوع ، به اين موفقيت تداوم بخشيده است . ميراث اخير او دست نيافتني است . به خاطر تعصبي كه به باشگاه القا كرده مشهور است . " در مورد انتخاب ويلانوا به جايش گفت :" تصميم درستي است . اول بازي برايشان مهم خواهد ماند و بعد نتيجه . " 
در مورد رئال مادريد هم گفت :" سطح خوبي داشته اند . نيرو و قدرتشان را به ندرت در طول زندگيم در تيمي ديده ام . درون زمين ، منابع نامحدودي دارند . مثل بارسلونا نيستند اما مستقيم تر بازي مي كنند . بايد بگويم كه جنگندگي در اين تيم بالاست . " سپس در مورد مورينيو گفت :" او بي ترديد با اين موفقيت بي چون و چرا در ارتباط است . " 


X