در كل اینترنت
در این سایت

لینك دوستان

مرجع خبري رئال مادريد : خريد در پست دفاع راست ، همچنان يكي از اهداف رئال براي فصل آينده است كه اين اتفاق باعث رقص نامها شده است . آخرين نامي كه مطرح شده ، لوكاش پيش چك ، دفاع راست لهستاني بورسيا دورتموند است . 
به گزارش لاسكستا ، اين بازيكن يكي از بهترين گزينه ها براي خوزه مورينيوست . اين بازيكن به خاطر مليت و عملكردش در تركيب اين فصل يورگن كلوپ ، همان مهارت هاي تدافعي و تهاجمي كه مربي پرتغالي مي خواهد را در اختيار دارد . 
با توان حفظ توپ بالا ، اين مدافع لهستاني گامهاي بلندي دارد و وقتي در خط حمله ظاهر مي شود موحش است . قد بلندش باعث مي شود كه در ضربات آزاد بتواند قابل اعتناد باشد هر چند كه يك گلزن عالي نيست . 
پيش چك در 19 سالگي به هرتابرلين ملحق شده بود و تا سه سال به تيم زاگلبي لوبين در لهستان به طور قرضي بازگشت تا در پست هافبك كناري بازي كند و تجربه اندوزي كند . در آن زمان به بوندسليگا برگشت اما بي اعتمادي مربي و مصدوميت باعث شد كه نزديك به دو سال در هرتا از تركيب دور بماند . در نهايت پيش چك در فصل 10-2009 به پست دفاع راست عادت كرد . 
در سال اولش در دورتموند ، تبديل به يكي از مهمترين عناصر كلوپ شد . فصلي كه با دورتموند داشت باعث قهرماني تيمش در اروپا شد تا نگاه هاي باشگاه هاي بزرگ اروپا نظير رئال مادريد و اينتر ميلان را به خود جلب كند . دورتموند نمي خواهد اين بازيكن كه در تابستان گذشته قراردادش تا 2016 تمديد شده را بفروشد . 


X