در كل اینترنت
در این سایت

لینك دوستان

مرجع خبري رئال مادريد : كاكا در مشكل ترين روزهايش در رئال مادريد است . از قهرماني در لاليگا خوشحال است اما در عين حال شرايط فردي خوبي ندارد . مي داند كه روزهايش براي مورينيو به شماره افتاده و پايان فصلش هم شرايطش را حل مي كند . به نظر مي رسد كه پي اس جي ، گزينه محبوبش باشد . 
كاكا فقط در سه تا از هشت بازي آخر رئال مادريد حاضر وبده است . اين سه بازي مقابل اتلتيكو ، بايرن و گرانادا بودند كه در همه آنها توسط مورينيو و هواداران به عنوان مقصر شناخته شد . در ويسنته كالدرون ، پس از يك نيمه ضعيف تعويض شد . اين اتفاق در لوس كارمنس هم افتاد . رئال مادريد در نيمه اول باخته بود تا مورينيو او را در رختكن تعويض كند . 
مقابل ابيرن ، مورينيو از كاكا در دقيقه 75 استفاده كرد و به نظر مي رسيد ديگر نوبت بازيكن برزيلي باشد . مربي پرتغالي به نيمكتش نگاه كرد و برنده توپ طلاي 2007 را ديد و از او خواست كه چمپيونزليگ را به رئال بياورد . اما كاكا ناكام ماند و حتي يك پنالتي مهم را خراب كرد تا توسط برنابئو هو شود . 
حالا بايد ديد كه در تابستان براي كاكا چه مي شود . اين بازيكن مي داند كه رئال مادريد مي خواهد او را بفروشد و دورانش در اين تيم رو به اتمام است . اما رفتنش آسان نيست . پي اس جي او را مي خواهد اما رئال مادريد مي خواهد بيشترين پول را در ازايش رفتنش كسب كند . از سويي فقط باشگاه فرانسوي مي تواند دستمزد سالي 10 ميليون يورو را جبران كند . 


X